• 1403/01/28 - 10:01
  • - تعداد بازدید: 157
  • - تعداد بازدیدکننده: 154
  • زمان مطالعه1 : 3 دقیقه
  • /ZDXb

فراخوان دومین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی شهرداری بندرعباس

مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس برای مشارکت در دومین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی شهرداری بندرعباس توسط دبیرخانه این جشنواره دعوت کرد.

محورهای جشنواره:
 مطالعات اجتماعی(پژوهش)
برنامه ریزی در روابط عمومی
افکار سنجی در روابط عمومی
انتشارات ارتباطات الکترونیک
تبلیغات در روابط عمومی
ارتباطات رسانه ای (برون سازمانی)
 فعالیتهای فرهنگی در روابط عمومی
تولید محتوا (فیلم،عکس،متن،خبر ،تیتر تیزر،کلیپ،موشن،ایفوگرافی)
تشریفات در روابط عمومی
امور بین الملل در روابط عمومی
 
شرایط اجرایی محورهای جشنواره:
۱-مطالعات اجتماعی(پژوهش) :بررسی جامعه هدف مخاطبان شهروندان ،توجه به درخواستها نکته نظرات منفی و مثبت تحلیل مسایل شهری و تهیه جزوات پژوهشی و ارایه به مدیر مجموعه 
 
۲-برنامه ریزی:تدوین برنامه و تقویم روابط عمومی به طور سالیانه ،دسته بندی مباحث ،ارایه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت ،تهیه تقویم روزانه امور و پایش تغیرات مجموعه ،شناخت نقاط ضعف و قوت مجموعه روابط عمومی
 
۳-افکار سنجی:پایش افکار عمومی به طور فصلی ،نظر سنجی پیرامون کارکرد سازمان و بهره برداری از نظر سنجی های بعمل آمده برای تغیر رویه عملکرد سازمان
 
۴-انتشارات ارتباطات الکترونیک: طراحی قالب و برند سازی منطقه ای و سازمانی در همه حوزه های فعالیت ،ایجاد شوک های رسانه ای و خبری مداوم به فضای مجازی جهت جلب توجه مخاطبان ،تدوین و طراحی مطالب جهت انتشارات بر اساس سلایق مختلف با اثر گذاری فراگیر
۵-تبلیغات: افزایش توان اثر گذاری تبلیغات ،روشمندی تبلیغات ،نو آوری در تبلیغات ،جلوگیری از تکرار تبلیغات ،شناخت تبلیغات ،رعایت استانداردهای تبلیغاتی،
 
۶-ارتباطات رسانه ای (برون سازمانی):ارتباط با رسانه های مکتوب و غیر مکتوب ،کنترل و هدایت رسانه ها در جهت کمک به سمت سوی حرکت های سازمان ،توجه به ظرفیت مشورتی رسانه ها ،قدر شناسی از رسانه ها ،استفاده از نیروهای آگاه در جهت انعکاس اخبار مهم در رسانه ها ،تقسیم بندی و‌ درجه بندی اخبار جهت انعکاس در رسانه ها ،پایش بازخورد انعکاس اخبار در رسانه ها،حضور در گروهها و کانالهای مهم خبری شهر،استان و کشور
 
۷-فعالیتهای فرهنگی :برنامه ریزی امور فرهنگی در روابط عمومی ،تغییر نگرشهای فرهنگی پوسیده و قدیمی ،هویت دادن به روابط عمومی با روشهای مختلف فرهنگی ،مشارکت شهروندان در رویدادهای فرهنگی ،برنامه های فرهنگی مردم محور ،مشوق های فرهنگی برای شهروندان،اجرای برنامه های تولیدی و ابتکاری در شهر ،مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی شهر
 
۸-تولید محتوا (فیلم،عکس،متن،خبر ،تیتر تیزر،کلیپ،موشن،ایفوگرافی) استفاده از خلاقیت های همه نیروها، تولیدات انبوه با کیفیت ،تولیدات مختلف محتوایی از یک موضوع در سازمان استفاده از روشها و متد های نوین در تولید محتوا ،شناخت مخاطبان جهت تولید محتوا مناسب ،بررسی بازخورد انتشار محتوا
 
۹-تشریفات:رعایت اصول تشریفات، اموزش کارکنان در حوزه تشریفات ،توجه به تشریفات در مناسبات اداری ،حفظ ظاهر سازمانی، حفظ جایگاه تشریفاتی سازمان در مهمانی ها مراسمات جنگ ها برنامه های مذهبی افتتاحیه ها اختتامیه ها و کلنگ زنی ها 
 
۱۰-امور بین الملل:راه اندازی وب سایت و صفحه به زبان بین المللی ،ارتباط با شهرداری ها در کلاس بین الملل ،استفاده از ایده های مدیریت شهری سایر شهرهای دنیا ،توجه به مدیریت ارتباطات در شهرداری های سایر کشور ها ،الگو برداری و مراودات بین المللی منطقه ای و فرا منطقه ای
 
آیین قدردانی و سپاس:
آیین قدردانی از برگزیدگان، همزمان با روز روابط عمومی با حضور شهردار و مدیران ارشد سازمان و استان در سالن همایش فردوسی شهرداری بندر عباس
مزایای شرکت در جشنواره:
1- اهدا تقدیرنامه و گواهی حضور به کلیه شرکت‌کنندگان در جشنواره
2- اهدای لوح سپاس،‌ تندیس جشنواره و جایزه نقدی به برگزیدگان جشنواره
مقررات جشنواره:
1 – آثار ارسالی روابط عمومی‌ها باید بر اساس ملاک‌ها و شاخص‌های مندرج در فراخوان و به‌صورت تفکیک‌شده برای هر یک از بخش‌ها باشد.
2 – در این دوره از جشنواره، آثاری مورد بررسی قرار می‌گیرند که در سال ۱۴۰۲ تولید شده باشند.
3 – به‌منظور ایجاد ارتباط مؤثر، همچنین رفع نقایص احتمالی آثار ارسالی، روابط عمومی‌ها باید یک نفر را به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار به دبیرخانه معرفی کنند.
4 ـ لازم است همراه آثار ارسالی، نامه درخواست  شرکت در جشنواره ارسال و تعداد اثار صاحب اثر و محور مورد نظر در نامه قید شود.
5- مهلت ارسال آثار حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ خواهد بود، لیکن ارسال آثار از هم ‌اینک امکان‌پذیر است و تحویل آثار به شکل حضوری به مدیریت ارتباطات می باشد.
 
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس ،دبیرخانه دومین جشنواره روابط عمومی های برتر شهرداری بندرعباس فروردین ۱۴۰۳
  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 18163
کلمات کلیدی