• 1403/02/11 - 13:14
  • - تعداد بازدید: 236
  • - تعداد بازدیدکننده: 222
  • زمان مطالعه1 : 3 دقیقه
  • /ZDEb

از کارکنان شاغل در اداره منابع انسانی مجموعه شهرداری تجلیل شد

به مناسبت روز ملی منابع انسانی، از کارکنان شاغل در اداره منابع انسانی مجموعه شهرداری تجلیل شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، به مناسبت 25 ام فروردین ماه روز ملی منابع انسانی، برای اولین بار طی مراسمی در دفتر شهردار از کارکنان شاغل در اداره منابع انسانی شهرداری مرکزی، شهرداری های مناطق و سازمان های مجموعه بزرگ شهرداری با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، محمدرضا کهوری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، شهرام شهیدی مدیر حراست، مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ، علیرضا مدرس مدیر سرمایه انسانی ، شعیب مهیمی مدیر نوسازی و تحول اداری، فوزیه سالاری مدیر مرکز مطالعات و پژوهش شهرداری، مهرداد کاویان پور دبیر کمیته طرح طبقه بندی مشاغل، فروزان روانپاک رئیس اداره منابع انسانی، معصومه قاسمی رئیس اداره رفاه و سلامت شهرداری و سایر مدیران سرمایه انسانی شهرداری های مناطق و سازمان ها تجلیل شد.
در ابتدای جلسه محمد رضا کهوری ضمن تبریک به همکاران شاغل در اداره منابع انسانی و تشکر از زحمات آنان و همچنین تشکر از شهردار محترم جهت برگزاری این مراسم بیان نمود: اداره منابع انسانی با مدیریت صحیح بر منابع و سرمایه ها به سازمان در جهت رسیدن به اهداف مجموعه یاری می نماید و هیچ سرمایه ای بالاتر و ارزشمندتر از سرمایه انسانی نیست.
وی افزود: اگر به کشورهایی مثل چین و هند بنگریم می بینیم با تمرکز بر سرمایه انسانی پیشرفت بسیار زیادی نموده اند و برای مجموعه های کوچک مثل سازمان این موضوع اهمیت بیشتر می یابد. لذا این فرصت را مغتنم شمرده و در روزی که به نام روز ملی منابع انسانی نامگذاری شده از زحمات بی دریغ همه همکاران شاغل در این بخش تشکر می نمایم و موفقیت روز افزون آنان را از خداوند منان خواستارم.
کهوری در ادامه با اشاره به سیستم های یکپارچه مدیریتی اشاره کرد و از آن به عنوان تحولی در مدیریت منابع انسانی شهرداری بندرعباس نام برد و گفت: استفاده از نرم افزارها در فرایندهای مدیریتی مثل ثبت حضور و غیاب، ارزشیابی، احکام کارگزینی، پرداخت حقوق و مزایا سبب کاهش هزینه ها و تسریع امور شده است و هم اکنون بسیاری از فرایندهای سازمانی در حال بررسی هستند تا اگر قابلیت اجرا در بستر اتوماسیون را دارند، در این خصوص اقدام گردد.
 کهوری در پایان سخنان خود از همکاران خواست تا گزارش مختصری از عملکرد این معاونت ارائه نمایند.
مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم روز ملی منابع انسانی را به همه کارکنان به ویژه کارکنان شاغل در حوزه مدیریت منابع انسانی تبریک گفت و از زحمات آنان و همچنین ارائه عملکرد شفاف این حوزه تشکر کرد.
نوبانی در ادامه سخنان خود به اهمیت دانش رفتار سازمانی و شناخت تیپ های شخصیتی در انتخاب افراد مناسب برای هر شغل و پست سازمانی تاکید کرد و از مدیران منابع انسانی خواست در این خصوص با مطالعه بیشتر و شناخت بیشتر شخصیتی افراد در پیشبرد اهداف مجموعه و بهره وری بیشتر یاری نمایند.
شهرام شهیدی، مدیر حراست شهرداری در این مراسم ضمن تبریک روز منابع انسانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ارزش و اهمیت نیروی انسانی در هر مجموعه، آن را از ارکان محوری موفقیت و پیشرفت و نیز سرمایه اصلی هر سازمان دانست. 
ایشان بر رعایت نظم و انضباط اداری و اجرای عدالت تأکید فراوان کرد و گفت: حلال بودن حقوق پرسنل در دستان شما کارکنان اداره منابع انسانی است. اگر کسی تخلفی مرتکب می شود باید گزارش شود و نباید در این خصوص اغماض کنید تا حقی از کسی ضایع نگردد.
شهیدی در بخش دیگر از  سخنان خود به حفاظت گفتار و محرمانگی در مکاتبات اداری و اطلاعات محرمانه اشخاص اشاره کرد و از کارکنان خواست به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.
شایان ذکر است در پایان جلسه از کارکنان شاغل در این حوزه با اهدای لوح تقدیر و گل تجلیل شد.
  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 18277
کلمات کلیدی

تصاویر