• 1403/01/12 - 17:57
  • - تعداد بازدید: 158
  • - تعداد بازدیدکننده: 157
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /Z8Wb

پیام تسلیت شهردار بندرعباس به مناسبت ۲۱ رمضان شب قدر و شهادت امام علی علیه السلام

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس طی پیامی شب شهادت حضرت علی ابن ابیطالب اسوه معرفت ،مرام شرافت ،بردباری ،خلوص و خصلت های نیکو را تسلیت گفت:

متن پیام به شرح زیر است
مولای متقبان علی پیشوای خلق خداست آنگونه که همواره و همچنان پس از ۱۴۰۰ سال عاشقان و دلباختگانش شهادتش را به سوگ می نشینند و از دریای معرفت و علم و جلال و جبروت او کسب فیض و بهره را می برند.
علی علیه السلام یگانه مظلوم تاریخ آنچنان زیست که توانگر و ناتوان از وجود نازنینش بهره دنیا و آخرت را برای خود مسلم و مجسم و موثر دیدند و دریافتند که دنیا جز به خیر و خوبی و نیکی راه و آهی ندارد و قرار و بر قراری انسان بر ربوبیت و عشق به معبود و الله جل جلاله می باشد. آنگونه که علی این چنین زیست و دنیا از حضور و فروغ بی همتایش فلسفه و فهم آفرینش به خود گرفت مکارم اخلاقی و سلوک و معرفت امام اول شیعیان منشا مبدا و مقصد تمام ارکان عالم پیدا و پنهان هستی است اوست که جهانی را به جوش و‌خروش آورده و سعادت عالمیان را تعیبن و تثبیت نموده است.
در این شبها باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد ،شبی است که در آن انسان می تواند ره صد ساله را یک شبه طی کند در این لحظات سراسر روشنایی درهای رحمت الهی بر روی بندگان خالص خدا گشوده می شود تا همه ما با واسطه قرآن این معجزه جاودان و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت ضمن طلب استغفار از در گاه حضرت احدیت برای تعجیل در فرج مولا و مقتدای مان امام زمان (عج) سربلندی اسلام و مسلمین آمرزش گناهان ،سلامتی همه بیماران و رفع حوائج دنیوی خویش دعا کنیم.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و خداجوی شهر بندرعباس، توفیق درک فیوضات بیکران شب‌های قدر را از خداوند تبارک و تعالی برای مردم مسئلت داریم و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت‌خواهان جهان حضرت علی علیه‌السلام را به محضر امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری تسلیت و تعزیت می‌گوییم.
امید آن که در پرتو پر فروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین(ع) و با پیروی از منش و سیره آن بزرگوار در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابیم.
  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 18077
کلمات کلیدی