• 1402/12/19 - 11:50
  • - تعداد بازدید: 162
  • - تعداد بازدیدکننده: 152
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZgUb

سین هشتم به پاکسازی همگانی ساحل بوستان دولت بندرعباس اختصاص داده شد

در سلسله برنامه های دوستی با طبیعت و در راستای استقبال از بهار، پاکسازی همگانی ساحل بوستان دولت به عنوان سین هشتم در بندرعباس صورت گرفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، حمید جمالی رئیس سازمان در این خصوص مطرح کرد: با هدف فرهنگسازی و آموزش حفاظت همگانی از محیط زیست، پاکیزه نگه داشتن سواحل و طبیعت و رها نکردن زباله ها در هر جا، برنامه های اجتماعی و فرهنگی پاکسازی همگانی ساحل انجام می گیرد.
وی ادامه داد: در سال چندین بار به همت ارگان های ذی ربط و حامیان محیط زیست طرح های پاکسازی ساحل انجام می شود و در پایان هر سال نیز به منظور استقبال از بهار طبیعت، سین هشتم به پاکسازی ساحل اختصاص داده می شود.
جمالی افزود: تلاش بر این است تا با اجرای چنین برنامه ها، اهمیت پاکیزگی محیط زیست را به همگان نشان دهیم و همچنین تمامی اقشار در هر سن را در این فرهنگسازی سهیم کنیم.
حمید جمالی بیان داشت: در کنار پاکسازی ساحل بوستان دولت و به منظور ایجاد شادی و نشاط اجتماعی، گروه موسیقی و بازی بومی محلی برای کودکان و بزرگسالان نیز اجرا شد که با استقبال خوبی از سمت شهروندان رو به رو بود و اقشار مختلف با حضور در این مراسم نسبت به پاکسازی ساحل اقدام کردند و میزان قابل توجهی زباله از ساحل جمع آوری شد.
این مقام مسئول گفت: در اجرای برنامه سین هشتم، معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس، سازمان مدیریت پسماند و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس، اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان، امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان، آب‌شیرین کن خلیج فارس شرکت سازه سازان،
شرکت نفت ستاره خلیج فارس، خانه محیط زیست هرمزگان و مشق آفرینش، انجمن بازی های بومی محلی، انجمن رفتگران طبیعت،رسانه زیست محیطی هرمزگان و دیگر تشکل های مردم نهاد مشارکت داشته اند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم برگزاری این برنامه ها باعث تشویق شهروندان و خانواده ها برای نریختن زباله در محیط باشد تا شاهد طبیعت و شهری عاری از زباله باشیم‌.
  • گروه خبری : اخبار برگزیده,اطلاعیه ها,اخبار عمومی
  • کد خبر : 17971
کلمات کلیدی